Saturday, October 3, 2009

lily haslina nasir

kawan-kawan di minggu penulis remaja


zu (pertama dari kiri) lily 4 dari kiri

Sebenarnya saya terharu apabila dalam catatan yang pendek seorang insan bernama lily haslina nasir menyapa di dalam blog saya ini.Biarpun saya tidak berhubungan lebih akrab selepas minggu penulis remaja, antara ramai penulis wanita, saya memang mengagumi hasil karya lily.Saya memang ikhlas memuji seorang insan ini sejak dulu dan dia memang berpotensi sebagai penulis yang mempunyai idea yang bernas.Ini terbukti dengan pelbagai hasil karyanya dan saya percaya dia boleh pergi jauh lagi.Jika hendak dibandingkan dengan saya, saya bersedia duduk di hadapannya mendengar lily memberi ceramah atau tunjuk ajar untuk menjadi lebih berjaya.Bila dulu lily di majalah jelita, bila kawan-kawan beli majalah atau novelnya, saya akan kata, "lily ini kawan saya, dia memang best, " Dengan kata lain, saya tahu lily berjiwa besar sebagai penulis yang bercita-cita tinggi.Semoga lily terus berjaya buat selama-lamanya.Syabas


0 comments:

Post a Comment