Wednesday, November 17, 2010

Aidiladha & 17 November 2010



bersalaman tanda keikhlasan................ikhlaskah kita???


laksa masakan yatie ...memang best





nasi dan daging paprik.......... masakan bos...umph!sedapnya

############################################################

Hari ini 17 November...umat Islam menyambut aidiladha....banyak yang istimewa hari ini...di beberapa tempat ibadah korban dilaksanakan....alhamdulillah dapat ke masjid hidayah di seksyen 18 di shah alam- solat aidiladha....dengar khutbah yang cukup mengesankan...terharu!hari ini tidak balik kampung sebab tak bercuti...!Bos pula jemput ke rumahnya...dia pun tidak balik kampung...dia pun jamu saya nasi dan daging paprik...sup tulang dan bihun sup...semuanya umphh!memang air tangannya bukan sebarangan....bukan senang nak dapat merasa masakan bos......!sejak seminggu ini bos memang baik betul......tapi saya dah rapat dengan bos selama sebelas tahun......syukur!jadilah insan yang mengerti.....

bukan setakat itu saja.....kawan saya di jalan duta..yatie pun menjemput ke rumahnya...dia pula menjamu saya laksa.....sedap.........terima kasih daun keladi kerana meraikan saya.......raya tetap raya..........






0 comments:

Post a Comment