Tuesday, December 7, 2010

7 disember 2010 -1 muharam 1432


Istimewanya hari ini kerana awal muharam telah menjenguk kita....alhamdulillah....memang azam tetap membara.....saya sendiri sememangnya punya banyak rancangan...terutama membentuk perubahan demi perubahan....dan saya selalu menyetujui perkara ini bahawa:ada banyak perbezaan antara kawan dengan sahabat...kawan mudah ditemui manakala sahabat mungkin satu dalam seribu.....dan juga saya menyetujui bahawa...kita kena ingat, tidak semua yang kita tempuhi dalam hidup ini sentiasa baik atau menjadi sebagaimana yang kita harapkan.Tidak semua yang kita mahukan, kita akan mendapatnya dan bukan semua perkara diukur dengan keadilan......dan saya mengharapkan hijrah ini benar-benar dapat dihayati ......dan dalam banyak perkara saya bersyukur kehadrat Ilahi........moga saya bisa bangun ....lebih berani....lebih yakin lagi.....

0 comments:

Post a Comment