Saturday, July 3, 2010

terkenang

pak matlob
adibah amin

mokhtar dahari


ismail sarbini



azean irdawaty




nasha aziz & fahrin




saya menyingkap kembali buku autograph yang masih dalam simpanan.....selain mengumpul lencana dan sampul surat hari pertama, saya juga suka mengumpul autograph orang ternama...ternyata saya meminati mereka.....

jamatul sabariah
Apa yang menarik pada 3 Julai 2010 inilah adalah sebuah pertemuan.Bayangkan setelah begitu lama saya menanti pertemuan yang mengambil masa lebih dua puluh tahun.....setelah berusaha mencari, menjejaki, akhirnya di Presint 14, Putrajaya saya bertemu Jamatul Sabariah Abd.Ghani yang dicari selama ini.Pertemuan ini tidak disulami air mata, malah kami kehilangan kata-kata.......tanpa banyak bicara sedangkan pada awalnya terlalu banyak yang ingin saya perkatakan......Itulah pertama kali saya dijamu dengan juadah yang sedap terutama sekali sambal belacan..wow!majlis yang sibuk dan memenatkan....sehingga saya terkedu dan tidak terfikir untuk bergambar bersamanya (wajah terkini)...memandangkan kamera saya masih berada di kedai pembaikian....dan saya terus berfikir bahawa kehidupan telah merubahkan kita untuk tidak menjadi seperti dahulu lagi....dan hanya terima kasih

0 comments:

Post a Comment