Monday, July 5, 2010

Pak Matlob

Tanggal 5 Julai adalah merupakan ulang tahun Mokhtar bin Talib atau lebih dikenali dengan Pak Matlob.Pak Matlob adalah salah seorang insan yang berhati luhur dan telah membimbing ramai penulis untuk berjaya melangkah lebih jauh....

''''''''''''Lewat pagi itu saya baru menemui Nombor telefon bimbit PM..Setelah sekian lama menyepi dengan khabar berita saya menghantar mesej buat pertama kalinya.Jika dahulu sayalah orang yang tidak lupa mengirim kad ucapan hari ulang tahun, hari guru dan hari raya.Zaman kerajinan saya itu tidak bertahan lama.Saya mula buat hal sendiri sedangkan terlalu ramai yang berada di dalam ingatan saya.Alangkah gembiranya hati apabila PM membalas sms saya berbunyi...."Syukur alhamdulillah.zu masih ingat PM.Didoakan sihat dan ceria selalu......"
Malamnya saya meringankan tangan menekan nombor PM untuk berbicara biarpun tidak panjang lebar......namun kerinduan tetap terubat!!!!!!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment