Saturday, June 19, 2010

Terus Berjuang


aksi-aksi heroin tarik tali sempena sukan jabatan di utusan bangi pada 6 jun 2010-inilah yang dikatakan, muafakat membawa berkat.....susah dan senang bersama.....


Berposing sebelum menunjukkan kebolehan masing-masing.......
####################################################################
Suatu renungan.....
Daku mencintai sahabat-sahabatku dengan segenap jiwa ragaku, seakan aku mencintai sanak keluargaku.Sahabat yang baik adalah yang seiring sejalan denganku dan yang menjaga nama baikku ketika aku hidup ataupun setelah aku mati.Aku selalu berharap mendapatkan sahabat sejati yang tidak luntur kebaikannya dalam keadaan suka mahupun duka.Jika itu kudapatkan , aku berjanji akan selalu setia kepadanya.Kuhulurkan tangan kepada sahabat-sahabatku untuk berkenalan, kerana aku akan merasa senang.Semakin banyak kuperoleh sahabat, aku semakin percaya diri.
####################################################################

0 comments:

Post a Comment