Saturday, January 30, 2010

Tertarik & Menarik


Baru hari ini saya membeli naskhah novel Menunggu Cinta Tuhan.Tajuk yang unik.....Saya sebenarnya tertarik dengan judul dan sudah semestinya kerana penulisnya.....Memang judul memainkan peranan yang penting untuk diikuti.....Bila mengikuti blog Lily Haslina Nasir, ramai yang memuji novel ini.Ternyata novel ini amat menarik.....tentu Lily berpuas hati hasil usahanya berbaloi...Terngiang di telinga saya bila di telefon Lily menggesa saya menulis sepertinya..... Pada waktu itu bersemangat jadinya.....namun esoknya semangat jadi luntur.Masakan tidak bebanan kerja harian membelenggu diri.Mood pula separuh mati....Akhirnya saya akan katakan pada diri, "tengoklah nanti macam mana."
Selain Lily, saya tertarik juga dengan karya penulis wanita bernama Hanisah Othman dan Nisah Haron.Mereka juga tidak kurang hebatnya seperti Lily...Baguslah begitu......

0 comments:

Post a Comment