Saturday, August 29, 2009

Makkah










D Jabar Rahmah dgn Maz























bergambar dengan sepupu





















semasa lawatan ziarah ke ladang unta





penulis bergambar di ladang unta









dalam khemah semasa di Mina

Saya telah berangkat ke Makkah pada 21 Nov 2008 dengan penerbangan KT 58. Saya merasa bertuah kerana telah terpilih untuk menunaikan fardhu haji pada tahun tersebut. Saya mengikuti rombongan pakej haji Asia Oriental Travel. Pengalaman sampai di Makkah cukup mengharukan apatah lagi dapat menunaikan haji dalam usia yang muda.
Pelbagai kenangan dilalui semasa mengerjakan ibadah haji terutamanya semasa melontar
di tiga jamrah. Pun syukur kehadrat ilahi kerana saya berjaya menyempurnakan segalanya
tanpa ada halangan. Saya kembali ke tanah air pada 31 Disember 2008.


0 comments:

Post a Comment