Saturday, May 29, 2010

aktiviti



Saya memang tidak meminati bidang sukan...Sekadar menjadi penonton sekali-sekala bolehlah...Pun dek kerana pihak jabatan tempat saya bekerja menganjurkan sukan dan tiada pilihan.....saya turut serta juga..Ada banyak koleksi gambar sukan yang diambil kawan-kawan.Gambar di atas diambil sempena Karnival SukanUMES di antara Tingkat pada tahun 2009.Untuk ini sahaja saya sertai permainan bola jaring mendapat tempat kedua, badminton tempat kedua,futsal wanita tempat kedua dan ping pong tempat kedua.Sementara itu saya telah sertai permainan futsal wanita antara Jabatan pada tahun 2005 dengan mendapat tempat kedua...Manakala menjadi juara apabila menyertai badminton.Manakala pada tahun 2007 mendapat tempat ketiga apabila menyertai tarik tali di antara jabatan.Pada tahun 2008, menyertai suakan tenis pada tahun 2008 mendapat tempat kedua.Dalam tidak meminati itu, nampaknya saya mengumpul juga cenderamata yang saya simpan di dalam almari cermin sebagai kenangan.

0 comments:

Post a Comment